Galerie

Cele mai haioase motive de divort


       Divortul este o chestiune serioasa care imparte in doua existenta oricarui muritor. Multi se jura ca au avut mai multe emotii la despartire decat la cununie si chiar daca traiul cu respectiva persoana devenise imposibil, nu au simtit neaparat usurare dupa ruperea oficiala a relatiei. Pana la urma este de inteles. Obisnuinta este o a doua natura, iar batranii ne-au tot avertizat ca „rau cu rau, dar mai rau fara rau”. In fine, veti vedea ca divorturile pot starni si zambete, cel putin magistratilor care au ocazia de a judeca seriozitatea motivelor invocate.

„Sotul meu moare dupa blonde tinere. Mi-a marturisit ca de cate ori vede o blonda, simte nevoia sa-i faca si el curte. Eu i-am spus ca  vreau sa-mi vopsesc parul blond, dar el a refuzat categoric, fiindca ii plac numai blondele naturale.”

„De-a lungul celor trei ani de casnicie, sotul meu s-a obisnuit sa-i telefoneze mamei sale pentru a-i cere aprobarea sa facem dragoste.”

     „Barbatul meu si-a cumparat un computer si conduce toate cheltuielile casei cu minutiozitate, cerandu-mi sa-i dau socoteala pentru fiecare banut cheltuit si nu-l pot insela la calcule, ca ma tradeaza computerul.”

„El si-a dorit tare mult un baiat si fiindca eu am nascut o fetita, mi-a redus simtitor bugetul si a inceput sa-si petreaca vremea ingrijind  cele zece pisici pe care le-a adus acasa. Se duce cu ele mereu la veterinat si la frizer.”

„Sotul meu este casatorit cu Bursa.  Cand Bursa e in crestere, totul e in ordine. Cand scade, viata alaturi de el e un chin.”

       „Sotul meu nu este de acord s-o numim pe fetita noastra „Antonella”,  dupa vedeta din populara emisiune in care apare Andrea del Bocca. Ma obliga sa-i dam numele dupa soacra-mea, un nume invechit.”

S.O.S. ROSIA MONTANA: intrati pe www.rosiamontana.net si semnati petitia pentru salvarea aurului romanesc.

Lasă un răspuns

