IoKronos pe glob


Cu albastru sunt marcate zonele in care IoKronos are cititori permanenti, albastrul electric marcand arealele cu cea mai ridicata frecventa.

Cu albastru sunt marcate zonele in care IoKronos are cititori permanenti, albastrul electric evidentiind arealurile (sau arealele, cum preferati, ambele forme fiind corecte) cu cea mai ridicata frecventa.

Românii de pretutindeni sunt mereu alãturi de IoKronos de mai bine de trei ani. Fãrã sã apelez la niciun fel de artificii de popularizare, am reusit aproape imposibilul: sa ajung in casele a zeci de mii de oameni dornici sa experimenteze împreunã cu mine. De multe ori nici nu apuc sa citesc din scoartã-n scoartã cartea pe care o cumpãr si ma grãbesc sa o ofer prietenilor. Ne îmbogatim mintea aproape simultan. Cu fiece cuvânt, cu fiecare frazã nouã, tainicul adevãr ne este din ce în ce mai aproape. Pentru mine, IoKronos a fost o revelatie. Oarecum retrasã din fire si având oroare de manifestarile „profesorale”, am evitat mereu sã mã etalez, sa-i „strivesc” pe ascultãtorii de ocazie cu „stiinta” mea. Am fost mereu constientã cã stiu atât de putine lucruri folositoare celorlalti, încât ar fi fost un act inutil si jignitor la adresa auditoriului. Asta nu inseamnã ca am evitat polemica. Când „atotstiutorii” s-au erijat in formatori de opinie, pe baza unor informatii lapidare si cu tupeul semidoctilor autorizati, am reactionat fãrã menajamente. Si asa am realizat cã este necesarã o contrareplicã pe masura imposturii. Mi-am dorit sã contribui si eu la promovarea adevaratelor valori istorice, pe mãsura posibilitatilor mele. Pe ici, pe colo, am inclus si o dozã de fantastic, atât cât ii trebuie mintii si sufletului sã se deschidã spre nou, sã se elibereze de dogme si sã-si ia zborul cãtre absolutul posibil.
Vã multumesc încã o datã, dragi prieteni, pentru gentiletea voastrã si pentru cã m-ati primit in casele si in inimile voastre, fãrã sã vã intereseze cine sunt, de unde vin si ce statut social am. Vã promit cã mã voi arãta mereu vouã in singura posturã care conteazã: aceea de cãutãtor neobosit, cu dragoste pentru cunoastere.
Cu drag, DeVa.
 

Lasă un răspuns

